Leírás és Paraméterek
- Kiváló minőségű és nagyon jól megtervezett
- Erős és erős 1000 W-os villanymotor
- 3 db 12 V-os akkumulátor hosszú, kb. 13-18 km (terheléstől és terepviszonyoktól függően)
- A quad automata, csak előre vagy hátra kapcsol
- Nagy 6 colos kerekek, akkumulátor állapotjelző, gyermek lábbiztonság
- A négykerekű zárható sebességhatárolóval van felszerelve, és a maximális sebességet kb. 8 km/h-s sebességre egyszerűen átkapcsolva, ami különösen a kisebb versenyzők számára jelent előnyt
- A csendes és környezetbarát villanymotornak köszönhetően szinte bárhol lovagolhatsz quaddal, pl.: sétálj
- A gyerekekkel a parkba, ahová benzines quaddal nem mehetsz.
A HECHT 54803 egy kisméretű akku quad szabadidős tevékenységekhez. Bár akkumulátoros villanymotor hajtja, viszonylag fürge gépről van szó, amely könnyedén képes 25 km/h körüli sebességet kifejleszteni. Az elektromos hajtás teljesen hangtalan, károsanyag-kibocsátásmentes, így nem okoz gondot az üzemeltetése még sok helyen sem, ahol tilos a belső égésű motoros gépek használata. Nem riasztja el az állatokat az erdei ösvényeken és nem szennyezi.
Elkerülheti a szomszédok panaszait a benzinmotorból származó zaj és kipufogógáz szag miatt. A kulcstartót főkapcsolóként használják. Ez biztosítja, hogy például a quadot a gyerekek ne használják szüleik tudta nélkül. A még biztonságosabb vezetés érdekében a sebességhatárolót egy második gombbal 8 km/h-s minimális sebességre lehet beállítani. A sebességhatárolót nem lehet kikapcsolni e második kulcs nélkül, így biztosítva, hogy egy tapasztalatlan vezető önkényesen növelje a sebességet. Ha a hagyományos quadokon az üzemanyag-betöltő nyílás sapkája van, ott van egy kapcsoló az előre, hátramenet és a kikapcsoláshoz.A menet- és sebességszabályozás klasszikusan a jobb kormányon található „gáz” fogantyú elfordításával történik. A fogantyú mellett van egy akkumulátor töltöttségjelző is. A bal oldali fogantyú mellett található a fényszóró kapcsoló. Egy másik biztonsági funkció a lábpedál, amelyet lenyomva kell tartani a lábával ahhoz, hogy lovagolhasson rajta. Ha például egy óvatlan sofőr felborul a gép vezetése közben, amint elengedi a lábpedált, a motor leáll, még akkor is, ha továbbra is tartja a gázkart. Hasonlóképpen, ez biztosítja, hogy a gép ne induljon el, ha a gázkart véletlenül elfordítják szereléskor stb. A gép tárcsafékekkel van felszerelve, az első és a hátsó féket külön-külön a kormányon lévő karok működtetik. Az első fékkar zárral van felszerelve, így parkoláskor határozottan fékezheti a quadot.
A gép tárcsafékekkel van felszerelve. Az első és a hátsó fékek külön-külön vezérelhetők a kormányon lévő karokkal. Az első fékkar zárral van felszerelve, így parkoláskor határozottan fékezheti a quadot.
A quad fényszóróval, hátsó reflektorral van felszerelve, de nem közúton való használatra készült. A durva futófelületű kerekek jó hasmagasságot biztosítanak. Mindkét hátsó kerék hajtott, de differenciálművel nincs felszerelve. Ezért ha durva és szilárd felületeken, például betonon és aszfalton vezet, figyelembe kell venni, hogy a kanyarodás nem reagál pontosan. A kanyarodásra gyakorolt hatás azonban minimális. A két hajtott hátsó kerék viszont kifejezetten hasznos burkolatlan terepen. A hátsó tengely egy egységként van felfüggesztve, az első kerekek külön karokra vannak felfüggesztve. A quadot egy 1000 W-os villanymotor hajtja, amelyet 36 V-os, 12 Ah-s ólom-savas akkumulátor hajt. A töltési idő a mellékelt töltővel 6-8 óra. A hatótáv egy töltéssel a terheléstől és a terepviszonyoktól függően akár 18 km is lehet.