Adatvédelmi tájékoztató: A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk  cookikat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az OK gombra. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

A behúzva felejtett kézifék bosszúja

A behúzva felejtett kézifék bosszúja
Egy autós konkrét hibajelenséggel érkezett a szervizbe, és az okát is elárulta. A budaörsi áruházaktól az autópályán az ex-Osztyapenkóig haladt részben behúzott kézifékkel: igazán kiengedettnek hitte, de a sietségben úgy maradt, a figyelmeztető lámpa pedig nem látszott a hátulról beeső napfényben.

Mivel alig 1000 km-rel korábban újították fel a hátsó féket, így minden patentül működött a kocsin, már egyetlen ricninél fogott a kézifék.
Természetesen egy kicsit meg is fogta a fék az autót, így a sofőr szokatlan reakciót észlelve az első benzinkútnál kihúzódott, és akkor vette észre a malőrt.
A felni nagyon meleg volt, az ablakmosó vödörből finoman ráspriccelt víz sisteregve vált gőzzé a féktárcsán. Mivel menet közben jobban hűl a tehermentesített fék, tovább haladt – a fék fogott, csak nem úgy. Másnap kereste fel a szervizt. A felni leszerelése után kiemelték a betéteket.
Az állapotuk lehangoló volt, a felület felüvegesedett és széttöredezett a hőterheléstől, és a harmaduk le is kopott. A féktárcsa felületén is látszott, hogy mi történt, így ezeket is leszerelték. Mivel hőszíneződés nem látszott rajtuk, csak a felület kapott úgynevezett húzást, abból leesztergáltak egy érintő fogással. Ezután visszaszerelték a tárcsákat, közben megjöttek a vadiúj fékbetétek, és azok is bekerültek a helyükre. Bő 20 000 Ft-os figyelmetlenség volt…

 

Nézd meg akciós ajánlatainkat a   áruházunkban!