Mivel alig 1000 km-rel korábban újították fel a hátsó féket, így minden patentül működött a kocsin, már egyetlen ricninél fogott a kézifék.
Természetesen egy kicsit meg is fogta a fék az autót, így a sofőr szokatlan reakciót észlelve az első benzinkútnál kihúzódott, és akkor vette észre a malőrt.
A felni nagyon meleg volt, az ablakmosó vödörből finoman ráspriccelt víz sisteregve vált gőzzé a féktárcsán. Mivel menet közben jobban hűl a tehermentesített fék, tovább haladt – a fék fogott, csak nem úgy. Másnap kereste fel a szervizt. A felni leszerelése után kiemelték a betéteket.
Az állapotuk lehangoló volt, a felület felüvegesedett és széttöredezett a hőterheléstől, és a harmaduk le is kopott. A féktárcsa felületén is látszott, hogy mi történt, így ezeket is leszerelték. Mivel hőszíneződés nem látszott rajtuk, csak a felület kapott úgynevezett húzást, abból leesztergáltak egy érintő fogással. Ezután visszaszerelték a tárcsákat, közben megjöttek a vadiúj fékbetétek, és azok is bekerültek a helyükre. Bő 20 000 Ft-os figyelmetlenség volt…