A cég keréktárcsainak 80%-a érik idővel kultikus darabbá, a tuningkedvelők között igazán keresett példányok. A CLA-ra a legújabb modelljüket csavarozták, amelyet Gambit névre keresztelték. Ez egy ma divatos konkáv felni, amely klasszikus Y-küllőkkel készült. CAD-technológiával tervezték, egyrészes, nagy teherbírású modell. A Mercire a 235/35 R19-es szettméretet választották. De a legszebb felni is csak akkor mutat jól egy autón, ha a gumi széle és a kerékjárat íve közti távolságot a minimumra csökkentik. Ezzel a módszerrel még egy gyári méretű kerék is nagyobbnak hat: hogy ezt elérjék, a H&R sportfutómű-manúfaktúra fejlesztett rugó készletet. Igazán nem a keményebb rugózás volt a cél, az már elég feszes az a AMG verzióban is.
Inkább a kisebb hasmagasság, amely 25 mm-el múlja alul az eredetit. A nagy feladat az volt, hogy az autó az új rugókkal ne veszítse el a komfortját.
A teljesítménynövelés terén a Raceland segített és a „kösd be és használd” Plug-in tuningboxát adta a közösbe. Az AMG-verzióhoz fejlesztett Speed Box a 2,0 literes, négyhengeres turbómotor gyári 360 lóerős teljesítményét 400 lóerőre neveli. Ezzel a 4,6 másodperces 100-as gyorsulás egy tizeddel kevesebb időt vesz igénybe. A gumi felni kombináció teherbírása 1140 kg, még az eggyel kisebb 225/35 R19-es formációé csak 560 kg.
Mindennek a komoly sebességű autózásnál van jelentősége, különösen a nagy terhelést jelentő manőverezésre közben.